Articole
Aceste articole pot constitui un inceput pentru cei in cautare de idei de promovare pentru afacerea lor. Daca vrei sa fi notificat la publicarea unui articol nou pe site-ul nostru, aboneazate la newsletterul Mindlens.
Comunicarea identitatii online
![Comunicarea identitatii online Comunicarea identitatii online](/upload/articles/9_w.jpg)
Cai de comunicare a identitatii online pentru afacerile mici si intreprinzatorii online
Stiluri de promovare
![Stiluri de promovare Stiluri de promovare](/upload/articles/3_w.jpg)
Planul de branding este unic pentru fiecare produs, serviciu sau companie. Vezi doua puncte de vedere diferite legate de branding.
Definitii ale conceptului de brand
![Definitii ale conceptului de brand Definitii ale conceptului de brand](/upload/articles/1_w.jpg)
In teorie exista foarte multe definitii ale conceptului de brand. Putine dintre acestea sunt pe intelesul tuturor. De aceea sunt necesare unele comentarii.
Identitate
Identitate lingvistica
- Strategie de nume
- Slogan
- Copywriting
Identitate vizuala
- design logo
- design grafic (autocolante decoratii autovehicule, vitrine, bannere stradale, bannere digitale, casete luminoase/neluminoase, litere volumetrice, mesh-uri, grafica pentru serigrafiere, pliante, flyere, cataloage, mape de prezentare, afise, design ambalaje produse, calendare mari, calendare de buzunar, carti de vizita, foi cu antet)
- web design
Pozitionare
- stabilirea locului companiei si a serviciilor sau produselor sale in mintea consumatorului
Manual de identitate
Printuri
- carti de vizita
- flyere
- cataloage
- mape de prezentare
- calendare
- agende
Signalistica
- casete luminoase
- bannere
- stoppere stradale
- decorari auto
Obiecte personalizate
- pixuri
- brichete
- brelocuri
Promovare web
- web design
- optimizare pentru motoarele de cautare
Strategii de comunicare a brandului
Campanii de promovare
- stabilirea cailor de comunicare
- stabilirea produselor publicitare
- conceptie si realizare grafica
Campanii PR
Planificari media
Cercetari de piata
Analiza situationala
- descriere a companiei, produse, servicii, misiune, valori, scopul analizei
Studiu general asupa pietei
- care sunt principalii actori, raportul cerere/oferta, trenduri viitoare
Analiza competitiei
- cine este competia companiei in cauza, locul si strategia lor de promovare si marketing
Profilul clientului
- comportament, principii, valori, segmentare
Analiza SWOT
- puncte forte, puncte slabe, riscuri si oportunitati ale companiei
Studii de imagine