Articole
Aceste articole pot constitui un inceput pentru cei in cautare de idei de promovare pentru afacerea lor. Daca vrei sa fi notificat la publicarea unui articol nou pe site-ul nostru, aboneazate la newsletterul Mindlens.
Comunicarea identitatii online
Cai de comunicare a identitatii online pentru afacerile mici si intreprinzatorii online
Stiluri de promovare
Planul de branding este unic pentru fiecare produs, serviciu sau companie. Vezi doua puncte de vedere diferite legate de branding.
Definitii ale conceptului de brand
In teorie exista foarte multe definitii ale conceptului de brand. Putine dintre acestea sunt pe intelesul tuturor. De aceea sunt necesare unele comentarii.
Identitate
Identitate lingvistica
- Strategie de nume
- Slogan
- Copywriting
Identitate vizuala
- design logo
- design grafic (autocolante decoratii autovehicule, vitrine, bannere stradale, bannere digitale, casete luminoase/neluminoase, litere volumetrice, mesh-uri, grafica pentru serigrafiere, pliante, flyere, cataloage, mape de prezentare, afise, design ambalaje produse, calendare mari, calendare de buzunar, carti de vizita, foi cu antet)
- web design
Pozitionare
- stabilirea locului companiei si a serviciilor sau produselor sale in mintea consumatorului
Manual de identitate
Printuri
- carti de vizita
- flyere
- cataloage
- mape de prezentare
- calendare
- agende
Signalistica
- casete luminoase
- bannere
- stoppere stradale
- decorari auto
Obiecte personalizate
- pixuri
- brichete
- brelocuri
Promovare web
- web design
- optimizare pentru motoarele de cautare
Strategii de comunicare a brandului
Campanii de promovare
- stabilirea cailor de comunicare
- stabilirea produselor publicitare
- conceptie si realizare grafica
Campanii PR
Planificari media
Cercetari de piata
Analiza situationala
- descriere a companiei, produse, servicii, misiune, valori, scopul analizei
Studiu general asupa pietei
- care sunt principalii actori, raportul cerere/oferta, trenduri viitoare
Analiza competitiei
- cine este competia companiei in cauza, locul si strategia lor de promovare si marketing
Profilul clientului
- comportament, principii, valori, segmentare
Analiza SWOT
- puncte forte, puncte slabe, riscuri si oportunitati ale companiei
Studii de imagine