Articole

Aceste articole pot constitui un inceput pentru cei in cautare de idei de promovare pentru afacerea lor. Daca vrei sa fi notificat la publicarea unui articol nou pe site-ul nostru, aboneazate la newsletterul Mindlens.

Comunicarea identitatii online

Comunicarea identitatii online

Cai de comunicare a identitatii online pentru afacerile mici si intreprinzatorii online

Stiluri de promovare

Stiluri de promovare

Planul de branding este unic pentru fiecare produs, serviciu sau companie. Vezi doua puncte de vedere diferite legate de branding.

Definitii ale conceptului de brand

Definitii ale conceptului de brand

In teorie exista foarte multe definitii ale conceptului de brand. Putine dintre acestea sunt pe intelesul tuturor. De aceea sunt necesare unele comentarii.

Povestea lui Double D

Numele de scena


Aveam nevoie de un nume interesant si usor de retinut. Dublu Delicios mi-am ales numele, iar prietenii au inceput sa-mi spuna Double D, sau prescurtat 2D.

Identitate textuala

Acum eram Double D, cel cubic, rumen la fata si lucios. Acum eram pregatit sa ma laud tuturor.

Capitolul anterior Capitolul urmator

Identitatea textuala

Identitatea textuala este reprezentata de totalitatea cuvintelor folosite pentru a numi, descrie, promova un brand. Asadar, identitatea textuala este formata din: nume, slogan, texte de promovare etc.

Actiunea prin care se compun toate aceste elemente se numeste copywriting.

Despre slogane